Tuesday, December 12, 2006

MH

Most már szinte biztosan kijelenthető, hogy a hazai nyomtatott sajtó piacon eddig függetlensége miatt unikumnak számító Magyar Hírlap, már nem független. Ez köszönhető több olyan személyi változásnak, ami a lap karakterét megölte. A változtatások sajnos azon szinten is megjelennek ahol én vagyok. Bizonyára liberális fejem van.
Érdekes az, hogy a politika milyen szinten át tudja szőni az egész vertikumot. Ami számomra biztos, hogy tovább nem szeretnék itt maradni. Többek közöt azért sem, mert iskolának szántam kirándulásomat a médiába. Jó iskola volt és kemény is. Az iskola tekintetében pedig szeretem azt, ha tanáraim körében pozitív példaképet találok. Itt már nem találok ilyen példaképet, mert őkket kitették, vagy elmentek. A nagyon pozitív példaképek inkább mentek.
Ennyit magamról és az MH-ról.
A blog frissülésének ugyanakkor ezek dolgok jót jelentenek, mert amit eddig ki tudtam írni magamból az úságba -az új rvat vezetőjének hála- már nem tudom. Sok sikert az MH-nak

2 comments:

obinándi said...

Mitől volt független az MH? A pártoktól?

Unknown said...

Az iskola mégsem lehetett elég jó és kemény, mert:
"Sajtópiac" egybe,
"Hirlap" után nem kell vessző,
"között" két t,
"nagyon pozitív" túlfokozás,
"ökket" egy k....
Ennyit erről!
Hais